نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3545
-
الف
+

بازیگر «یوسف پیامبر»: نقش های منفی را بیشتر دوست دارم

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در یک مصاحبه تلویزیونی از آخرین حضورش در سریال های تلویزیونی گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «نسرین نکیسا» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در یک مصاحبه از آخرین حضورش در سریال های تلویزیونی گفت.

وی درباره اینکه بیشتر نقش‌های مثبت را ایفا کرده عنوان کرد: چند نقش منفی هم بازی کرده‌ام، اما بیشتر نقش‌های مثبت در ذهن مردم مانده است. بازیگر همیشه دوست دارد در نظر مخاطبان، توانایی‌هایش را محک بزند و روی نقش مانور بدهد. معتقدم نقش‌های منفی جای بیشتری برای این دارد که بازیگر خودش را نشان بدهد. 

«نسرین نکیسا» درباره اینکه نقش خواهر حضرت یوسف را بازی کرده و آیا دوست دارد نقش خواهر حضرت موسی را نیز بازی کند، به تسنیم گفت: اگر این توفیق مجدد نصیبم شود،‌ برایم واقعا سعادت است. خاطرم هست مرحوم سلحشور در قید حیات اما مریض بودند. به عیادت ایشان رفتم و دلداری شان دادم. در همان جا به من گفت در سریال «یوسف پیامبر» نقش خواهر یوزارسیف را داشتی، انشاءالله نقش خواهر موسی را هم بازی می‌کنی! 

این بازیگر سینما و تلویزیون ایران در پاسخ به سؤالی درباره بازی در نقش مادر و ارتباط آن با زندگی واقعی‌اش اظهار داشت: بخش عمده‌ای از نقشی که ما بازیگران ایفا می‌کنیم برگرفته از مشاهدات و اتفاقات اطراف ما، زندگی خود ما و ارتباطات‌مان است. من مادر 2 دختر هستم و ارتباط با آنان در بازیگری‌ام بسیار به من کمک می‌کند.

«نسرین نکیسا» زاده 25 دلو(بهمن) 1348 در شیراز، بازیگر سینما و تلویزیون، اهل ایران است.

وی فارغ التحصیل لیسانس نمایش از دانشگاه هنر و معماری آزاد می باشد، از 17 سالگی با تیاتر در شیراز وارد عرصه هنری شد در سال 1369 اولین بار با سریال «مهر و ماه» وارد قاب تلویزیون شد.

با سریال «به رنگ صدف» در سال 74 چهره اش شناخته شد و با فلم سینمایی «آژانس شیشه ای» به شهرت رسید.

یکی از سریال های به یاد ماندنی که «نسرین نکیسا» در آن ایفای نقش کرده است «یوسف پیامبر» می باشد که در آن ایفاگر نقش دختر یعقوب نبی و خواهر یوسف بود.

وی همچنین در سریال «بچه مهندس2» که هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است به نقش آفرینی پرداخته است.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر